Menu

00

Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje

sobota, 17 listopada 2012

Trochę mojej dekupażowej historii...

Ach.. ! To był dzień... marzec 2012r... warsztaty decoupage z Hanią! :)

Kiedyś myślałam sobie, co to za durnowate zajęcie taka rękodzielnia. Ani to praktyczne, ani jakieś szczególnie interesujące... W jakiej ja nieświadomości żyłam, tego się opisać nie da!

Ciekawość wzięła górę. Poszłam. No i MASZ ! Ledwo wyszłam, to już szukałam sklepu, gdzie od razu kupiłam farby, kleje, pędzelki i inne potrzebne przybory :)

Od razu zaczęłam robótkować! Jejkuuuu tej burzy mózgu nie mogę opanować do dzisiaj :p.

Ale dosyć biadolenia :D

Dzisiaj już dekupażuję troszkę :) bardziej dla siebie niż dla innych, aczkolwiek może się to zmieni już niedługo :)

Razem z Hanią prowadzimy warsztaty m.in. z decoupage'u, ale o tym może innym razem :)

2 komentarze:

  1. Świetnie piszesz posty, są takie naturalne, aż chce się je czytać! Rozgoszczę się na Twoim blogu i z pewnością będę tu baaardzo często zaglądać:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...