Menu

00

Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje

czwartek, 22 listopada 2012

Podkładki do kawy

Decoupage na korku. Znalazłam kiedyś podkładki korkowe. Od razu zaświtał mi w głowie pomysł :) i oto są nowe podkładeczki z motywem kawowym ;) Miałam tylko 10 szt., ale już zaopatrzyłam się w kolejne dwie i niebawem pewnie dorobię brakujące :) Zdjęcie niestety troszkę niewyraźne... ale to wina aparatu i światła w domu, którego z racji pogody brak! ;) 
Tymczasem mam w domu rozpoczętych mnóstwo prac, które jak skończę (a muszę przed świętami !!! ) to na pewno wrzucę je do ogólnej oceny :) W zamiarach są np. butelki dekoracyjne, drzewko szyszkowe, karczochy no i aniołki!

4 komentarze:

  1. Ty szalona kobietko, ja mieścisz w głowie te wszystkie pomysły?:D Rewelacyjne podkładki!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe :) no mój Mateusz nazywa mnie Wiercipiętką ! :P ale tj trafne określenie :D bo faktycznie wszędzie mnie pełno i pomysłów mam co nie miara! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo to ja czekam z niecierpliwością na drzewko szyszkowe, bo sama mam masę szyszek, które muszę jakoś wykorzystać:) Podkładki śliczne, chociaż najbardziej urzekły mnie poprzednie z chili:)
    zapraszam do mnie po wyróżnienie jeśli masz ochotę:) http://deco-pogodzinach.blogspot.com/2012/11/wyroznienia.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...