Menu

00

Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje

poniedziałek, 19 listopada 2012

Świecznik

Teraz, kiedy szybko robi się ciemno, aż prosi się o nastrojowy klimat! Kojąca muzyka, bujany fotel, dobre winko i ciepło z kominka... No właśnie! Ale ja nie mam kominka ! Grrr... ;/ Zrobiłam więc sobie namiastkę domowego kominka :D Świecznik liliowy i świecznik... hmm... nie wiem jakie to kwiatki więc niech będzie to świecznik fioletowy ^^ !



P.S.
Kiedyś sobie wybuduję dom z kominkiem ! ... (marzenia można mieć :P )

2 komentarze:

  1. Dziękuję za wizytę :)
    Kwiatki są zrobione masą do reliefów firmy Perfecto a napis po prostu wydrukowałam i wycięłam literki (są trochę grubsze niż serwetka ale dzięki temu uzyskuje się też fajny efekt delikatnego uwypuklenia).
    W razie dodatkowych pytań pisz :)
    Przy okazji pobuszuję sobie troszkę u Ciebie i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O to super! Dziękuję - będę próbować w takim razie :) No i zapraszam częściej! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...