Menu

00

Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje

czwartek, 29 listopada 2012

StolYca

Dziękuję Wam Dziewczęta za dobre słowo :) Będę próbować coś zdziałać z tymi spękaniami, bo bardzo mnie to intryguje! :) A tymczasem biorę się za moje krzyżyki, bo leżały przez jakiś czas odłogiem :)
Jutro wyjazd do StolYcy :P więc na drogę zabieram haft do pracy, co by nie tracić czasu! W końcu do świąt już niedaleko, pomysłów coraz więcej i czasu coraz mniej ! ehhh.... :) Może do mojego niedzielnego powrotu uda mi się wydziergać 1,5 aniołka ^^ 
Do zobaczenia zatem :)

P.S.
Ktoś oglądał pogodę na jutro?! Bo ja od wszystkiego zapomniałam :P Jak jest w Warszawie?!

2 komentarze:

  1. Bardzo dobry pomysł z tym haftem na drogę ;) po co marnować czas

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze zabieram haft na drogę :) szybko mija czas wówczas :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...