Menu

00

Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje

poniedziałek, 19 listopada 2012

Na ostro !!!

18tego maja b.r. odbyły się w naszej pracowni DArteo przy DA Morasko warsztaty p.t. Kawa czy herbata? Tym razem wykorzystaliśmy płyty CD nieużywane od dawien dawna... Wśród znajomych zorganizowałam zbiórkę. Nie sądziłam, że będzie aż taki odzew... ?! :) Wszystkim udziałowcom BARDZO DZIĘKUJĘ !!! :) Płyt mamy teraz tyle, że aż pomysłów brak :) Nie, nie - żartuję :) Pomysłów jest i to aż za dużo !!! :) 
Płyty były dekupażowane i będą mam nadzieję służyć nabywcom długo jako nietuzinkowe podkładki pod filiżanki / kubki. Oto kilka fotek z tamtego wydarzenia no i pokaz naszych prac :)





Tymczasem ja... ^^ No tak ! Ja musiałam nadać sobie troszkę pikanterii :P Znalazłam swego czasu fajne papryczki chili :) Zainspirowana warsztatami zrobiłam komplet 12stu podkładek z tym motywem :) Oczywiście od razu poszły w prezencie przy jakiejś okazji ;) Jedyne co mi po nich pozostało to ten smak ! Nie, nie... żartuję :) Oto kilka fotek ;)





Było to moje pierwsze cieniowanie w życiu, dlatego troszkę niedokładnie to wyszło... ale wybaczcie :) Teraz staram się to robić już troszkę lepiej :P

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...