Menu

00

Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje

poniedziałek, 16 grudnia 2013

Art Spiżarnia

Kochani! 

Chciałabym was poinformować, że w moim menu na górze strony pojawiła się nowa zakładka pod nazwą "Art Spiżarnia" :) Serdecznie was zapraszam w chwili wolnego. Obecnie powiększam w niej non stop zapasy :) Ale mam nadzieję, że do końca tygodnia się wyrobię :) Do mojej spiżarenki można też trafić bezpośrednio przez zielony podłużny obrazek w lewym pasku bocznym :)

Może zauważyliście też, że "zamontowałam" śnieg na blogu :) Nie jest to jednak ten mój wymarzony... cały czas walczę z bloggerem, żeby się w końcu przełamał na ten >> klik << śnieg. Ale póki co bezskutecznie :(

Ponadto, chciałabym powitać serdecznie Dominikę, która jest moim setnym obserwatorem! :) Cieszę się bardzo nie tylko z Twojej, ale pozostałych również, obecności :) 

Jutro pokażę wam coś extra :) Dzisiaj siedziałam cały dzień w kuchni i tak mnie krzyże bolą od przegięcia, że nie miałam już siły robić żadnych zdjęć. Obiecuję jednak, że będzie bardzo świątecznie! :)

Do zobaczenia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...