Menu

00

Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje

poniedziałek, 2 grudnia 2013

Wyniki Mysiowego Rozdania!

Orkiestra grać! 
Toż to dzisiaj wielki dzień, 
kiedy o wynikach losowania 
wszyscy dowiedzą się!

Gorąco wszystkim dziękuję za uczestnictwo! Swoimi pomysłami daliście mi taką masę inspiracji, że sobie nie wyobrażacie :) Wasze propozycje na 12 myszek (tudzież szczórków) to m.in.:
  • okładki na albumy, segregatory
  • decoupage na materiale, wieczkach szkatułek, meblach, papierowej wiklinie
  • obrazy, fototapety, kalendarze, puzzle
  • książki, komiks 
A zwycięzcą Mysiwego Rozdania zostaje ....

werbelki już grają...

właścicielka tego bloga, której pomysł na 12 myszek przypadł mi do gustu najbardziej, a mianowicie jest nim... mysiowa pościel! Pomysł bardzo intrygujący dla mnie, ale nie omieszkam go nie wypróbować, bo przyznam, że TAKA  pościel byłaby chyba moją ulubioną!

Serdecznie gratuluję i proszę zwyciężczynię o kontakt, żebym wiedziała, gdzie mam wysłać nagrodę.

4 komentarze:

  1. Gratuluję zwyciężczyni i czekam Aniu na Twoją mysiową pościel. Mam nadzieję, że się pochwalisz. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje, dzięki za miłą zabawę !!

    OdpowiedzUsuń
  3. o jak miło :D juz sle dane i bede czekac na zdjecie posciel mam nadzieje ze wyjdzie przepieknie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i dziękuję za zabawę
    chetnie pozna sposób na mysiową posciel ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...