Menu

00

Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje

poniedziałek, 30 grudnia 2013

Podsumowanie roku 2013

Zbliża się koniec roku kalendarzowego... kolejnego. Z jednej strony szkoda, że ten czas tak szybko upływa, ale z drugiej jest szansa i okazja do poznania czegoś nowego. Trzeba sobie tylko te nowości dawkować z umiarem! :) Chcąc zatem nowy rok rozpocząć z zerowym kontem na rękodziele, podsumowałam to, co udało mi się w tym okresie zrobić. Powiem tylko, że byłam zaskoczona ilością... (dopiero teraz sobie uzmysłowiłam ile tego było!)

Decoupage : w sumie jest tego.... 55 przedmiotów w tym:
  • niciarka
  • 3 świeczki
  • 7 zawieszek okiennych
  • 10 mydełek
  • 12 podkładek pod kawę/herbatę
  • etui do okularów
  • diniczka
  • stolik
  • puszka na herbatę
  • słoik do kawy
  • 5 słoiczków na przyprawy
  • zakładka do książki
  • 2 małe wieszaczki
  • 2 szkatułki na 18-te urodziny
  • 2 zegary
  • hustecznik
  • szkatułka na wino
  • półka kuchenna
  • deseczka kuchenna
  • nalewka
Haft xxx:  udało mi się wyhaftować 2 pamiątki ślubne, zakładkę do książki, poduszeczkę do szpilek, i zaczęłam projekt p.t. Wanienne panny L&L, który w tym roku nie uda mi się skończyć, ale w przyszłym to już napewno! :) Tak więc w sumie mamy 5 haftów.
Kuchnia: pokazałam wam 11 moich przepisów i/lub inspiracji kulinarnych. Mam nadzieję, że się przydały i będą wam służyć :)

Zabawy: brałam udział w 3 zabawach Podaj dalej i sama zorganizowałam 2 Candy. W tym roku (2013) udało mi się również wygrać 6 Candy. Szkoda tylko, że nagrody z 3 tych zabaw do mnie nie dotarły :( Ale co tam, żeje się dalej :) Nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło!

Karczochy: zrobiłam 1 jajko wielkanocne i 3 bombki choinkowe :)

Scrapbooking: 2 pamiątki ślubne i 1 kartka urodzinowa

Samouczki: Udało mi się stworzyć dla was 10 samouczków! :) Mam nadzieję, że okazały się przydatne! :)

W tym roku było również troszkę nowości:
1. Byłam testerką produktów Nerchau. Ciekawe doświadczenie i mam nadzieję, że nie ostatnie w mojej "karierze rękodzielniczej" :)
2. Pierwszy raz w życiu zrobiłam swoje własne mydełka! Rewelacja! Będzie tego duuużo więcej w przyszłym roku :)
3. Formy 3d: pierwszy raz w życiu zrobiłam bombkę 3d! Na tym nie poprzestanę! :)

Podsumowując więc to wszystko: cieszę się z tego co jest. Czasem chciałabym zrobić jeszcze coś więcej, ale Pan Czas na to nie pozwalał, nad czym bardzo ubolewam. Ale na to się nic nie poradzi. Mam jednak nadzieję, że wraz z przyszłym rokiem uda mi się zrobić więcej. I tego życzę sobie i wam oczywiście! Wszystkiego dobrego i do zobaczenia w Nowym Roku 2014 :) Przynajmniej parzyście będzie :)

Źródło: http://www.willaregina.com

3 komentarze:

  1. Dziękuję za życzenia - i nawzajem - cudownego Nowego Roku :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta lista robi wrażenie! Gratuluję kreatywności!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...