Menu

00

Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje

sobota, 21 grudnia 2013

Bombka 3d #1

Dzisiaj pokażę wam moją pierwszą bombkę 3d. Ale się przy niej namęczyłam. Dla takiego świeżaczka jak ja ta materia wcale nie była taka prosta :) Ale stwierdzam, że było warto! Zrobię jeszcze dwie, bo mam drugi taki sam domek do wykorzystania, a druga będzie zupełnie inna niż te wcześniejsze. Mam nadzieję, że do świat się wyrobię i wam pokażę! :)


2 komentarze:

  1. Przepiękna ;) z takimi najwięcej jest pracy. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna! Życzę pięknych i ciepłych rodzinnych Świąt, a w nadchodzącym roku samych dobrych dni do spełniania zamierzeń i dużo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...