Menu

00

Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje

niedziela, 8 grudnia 2013

Targi Rękodzieła w Poznaniu

Wczorajsza pogoda, zważywszy na nieznośnego Ksewerego spisała się na medal! Toteż postanowiłam nie zwlekać i pojechać na targi rękodziła :) No i dobrze zrobiłam, bo takie śliczności niektórzy pokazywali, że szkoda gadać! Normalnie brakowało mi słów! Postanowiłam też moją matulę wyciągnąć na "spacer" i nie mogła się napatrzeć na te wszystkie śliczności! :) Z resztą co ja wam będę gadać! Sami zobaczcie :) Niektóre zdjęcia nie są zbyt dobrej jakości za co bardzo przepraszam, ale były robione w pośpiechu... ludzi tam co nie miara i co chwilę ktoś wchodził mi w obiektyw...

Dekoracje świąteczne
Zawieszka z suszonych owoców i biżuteria ze sznurka
Bombki
Ceramika
Ręcznie rzeźbione świece i cudowne stroiki na świecach
Frywolitka
Prześliczna, ręcznie malowana ceramika! Cudo!

3 komentarze:

  1. piękne prace na tych targach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka szkoda, że mnie tam nie było,cieszyłam się na oglądanie cudności, jak co roku, ale pogoda skutecznie zablokowała wyjazd! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...