Menu

00

Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje

środa, 11 grudnia 2013

Świąteczne zawieszki okienne

Od trzech dni usilnie pracuję nad nowymi ozdobami do domu! Te zawieszki przyprawiały mnie już o takie nerwy (począwszy od kupna złej farby, a skończywszy na bałaganie jaki powstał przy ich tworzeniu), że chciałam je rzucić w kąt i niech czekają do następnego roku...  Ale w końcu się zmobilizowałam i zawzięłam do pracy. Nie lubię zostawiać rzeczy na zaś... Tym bardziej jak mam jakiś "pomysł na..." :) Zawieszek jest w sumie 7 sztuk, udekorowanych dwustronnie. Do ich zrobienia wykorzystałam przeróżne preparaty: pastę śniegową, brokat sypki, złoty lakier do paznokci z brokatem :) , złoty liner, patynę, sznurki, wstążki. Wszystkie motywy pochodzą z serwetek.

 
 
 
 
 

4 komentarze:

  1. Aniu przepiękne wszystkie zawieszki,aż trudny byłby wybór ,bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, przepięknie wyglądają te zawieszki :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeny jakie cacuszka:)
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...