Menu

00

Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje

piątek, 23 sierpnia 2013

Wanienne panny L&L

Kochani! Dziś... no właściwie wczoraj wieczorem rozpoczęłam pracę nad kolejnym projektem krzyżykowym. Tym razem projekt będzie dla mnie, a szczegółowo rzecz ujmując - do mojej łazienki :) Wanienne panny Lucy i Ludmiłę to mój upragniony haft od dawien dawna. Jak zobaczyłam go po raz pierwszy wiedziałam od razu, że muszę go zrobić! I teraz, kiedy mam więcej wolnego czasu udało mi się go zacząć. Jeszcze nigdy nie odczuwałam takiej satysfakcji z haftowania. Normalnie odliczam godziny, żeby znów usiąść i dziergać :) Choć zrobiłam niewiele postanowiłam podzielić się z wami tą informacją :) Wanienne panny będą połączone na jednym obrazku, skierowane głowami do siebie. Ten długi obrazek zawiśnie w mojej łazience. Poszukuję obecnie odpowiedniej ramki do niego :)

 będzie prawie tak jak tu:

a póki co jest tak:

Ostatnio odczuwam tak niebywałą radość z powodu założenia tego bloga. Nigdy nie pisałam żadnych pamiętników, a świat blogów uważałam niegdyś za zajęcie dla szczeniactwa... Zawsze jednak chciałam uwieczniać jakoś swoje prace, żeby pamiętać co i jak robiłam. 
Założenie bloga okazało się być dla mnie zupełnym przypadkiem! I do dzisiaj uważam ten przypadek za jedną z najlepszych decyzji w moim życiu. Ten elektroniczny pamiętnik połączony z albumem ;p to rewelacyjna rzecz! Dzięki temu znajduję wiele inspiracji na waszych blogach do realizacji moich pomysłów poprzez prace, które wykonujecie. W tym miejscu muszę wam także gorąco podziękować (szczególnie tym stałym bywalcom i komentatorom) za to, że jesteście, służycie radą, pomysłami, słowem. 

Ale się rozgadałam... :D pardon :)

Muszę się pochwalić jeszcze jedną rzeczą! Otóż ostatnio zakupiłam w końcu organizer do mulin. Nazbierało mi się już nieco tych kolorów i powoli wkradał się tam bałagan. Pierwotnie wszystkie muliny trzymałam w kartonie w oddzielnych opisanych woreczkach. Teraz, jak widzicie porządne pudełeczko! z bobinkami plastikowymi (wole takie od kartonowych, bo wydaja mi się bardziej porządne. A my Poznaniacy z zasady chyba lubujemy się w rzeczach porządnych ;p)


Nowością są także pisaki do haftu, które wypróbowuję właśnie na Waniennych pannach :) Póki co jestem nimi zachwycona. Mam tylko nadzieję, że zejdą jak już skończę. Wprawdzie sprawdziłam na jakimś skrawku czy to aby nie jakaś ściema jest z tymi pisakami, no ale stresik mały będzie dopóki dopóty nie skończę całego haftu! 

Szykuję kolejne niespodzianki na blogu! m.in. będzie kurs decoupage na szkle (decoupage półprzezroczysty!)

Zachęcam do udziału w moim Mysiowym Rozdaniu! :)

8 komentarzy:

  1. Te panienki też mi się bardzo podobają, ale na razie haft krzyżykowy leży u mnie odłogiem :( A organizer pierwsza klasa! Nawet nie chcę myśleć jak wyglądają moje muliny, wciśnięte w pudło...

    OdpowiedzUsuń
  2. Panny z wanny są świetne, będzie piękna dekoracja łazienkowa :) a porządek w mulinach bardzo ułatwia haftowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne panny, moja panna wanienna będzie musiała długo poczekać na wyhaftowanie... porządek w mulinach ładnie wygląda, ale moim zdaniem te bobinki uszadzają włóka nici... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne panny, a porządek w niteczkach to juz w ogóle miód na moje serce - podobno zodiakalne Panny tak mają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne panienki! a w dodatku Lucy robi w wannie to, co ja :)) - czyta ! super, już ją lubię :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Organizer świetny, ale mi by się nie chciało nawijać wszystkich mulin ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogłabym poprosic o wzór tej ślicznej panienki ? Bardzo prosze anjawpr@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...