Menu

00

Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje

niedziela, 25 sierpnia 2013

Łąkowe słoiczki

Dzisiaj będzie bez zbędnego biadolenia :p
Przyszła wena, była motywacja, trochę czasu na pracę, trochę poprawek... no i są :)

4 małe łąkowe słoiczki! :)
Przeznaczenie - przyprawy, dlatego chciałam, żeby były chociaż troszkę przezroczyste. Ale jednocześnie miały akcent kwiatowy. 


Jeśli chcecie, to następnym razem pokażę wam kurs na nie :)
I co o nich sądzicie?

6 komentarzy:

  1. Są śliczne. Jeśli chodzi o kurs, jestem za!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wreszcie Cię znalazłam blogowo:))świetne rzeczy robisz:)słoiczki super:)i czymże ja Cię Aniu zaskoczę w podaj dalej?:)))rozsiadłam się u Ciebie:))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...