Menu

00

Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje

niedziela, 11 sierpnia 2013

Bażant - Tik tak!

Ile się działo w tym i poprzednim tygodniu... normalnie nie mogę znaleźć chwili, żeby napisać wam cokolwiek i pochwalić się moimi robótkami! A trochę tego się nazbierało... W dodatku tam, gdzie teraz mieszkam nie ma internetu, więc każdą wolną chwilę przy komputerze sprawdzaniu poczty i waszych blogów! Szkoda tylko, że chwil tych jest niewiele... 

Na początek zatem zegar. Duży. Ok 30 cm średnicy. Prezent na wieczór panieński dla psiapsióły! Było z nim trochę roboty... Cały dzień zajęło mi zrobienie go! Ptaszek i kwiatki róż są zdekupażowane z serwetki. Reszta namalowana ręcznie. Myślałam, że będę mieć problem z polakierowaniem tego wszystkiego, bo moje stare farby, które używam strasznie się mażą nawet po wyschnięciu. Ale obrałam sobie inną metodę lakierowania :) no i udało się bez żadnych niechcianych smug! Za to największy problem miałam z naklejeniem cyfr! Prawdziwa katorga dla mnie :) Ale się jakoś udało :)


Wiecie... mam trochę obaw, że nie spodoba się jej ten zegar... zawsze jak coś zrobię i daję w prezencie to mam dylemat, czy to co zrobiłam przypadnie danej osobie do gustu. Miało być w brązach, zieleniach i pomarańczach... Więc kolory chyba się udały :) Ale co z resztą?! Jak sądzicie? Spodoba się jej ?

Ponadto informuję, Kasię z lawendowej wymianki oraz Anię, która złapała u mnie licznik:
Kochane! Przepraszam za taką zwłokę w wysyłaniu upominków dla Was. Wszystko mam już prawie gotowe! Informuję, że najpóźniej we wtorek wysyłam do Was paczuszki ! :) Nie będę się teraz chwalić, co dostanieci, bo nie byłoby nispodzianki :) Kasia wie już, że dostanie ode mnie zegar i chustecznik - tak jak prosiła :) Natomiast Ani mogę zdradzić jedynie, że będzie to coś sympatycznego do kuchni! :) 

Prócz tego podjęłam na razie jednorazową formę współpracy z firmą Corex Sp. z o.o., która jest wyłącznym dystrybutorem klejów i lakierów do decoupage firmy Nerchau w Polsce. W najbliższych dniach będę testować ich produkty, a opinią na ich temat podzielę się z wami na blogu. Mam nadzieję, że informacje uzyskane dzięki temu będą dla was przydatne i pomocne! :)

Tymczasem do następnego razu! Mam nadzieję, że będzie to już niedługo :)

6 komentarzy:

  1. zegar jest śliczny ja przepadam za zegarami deco:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny zegar, perfekcyjnie wykonany :)

    Aniu, nie przepraszaj. Zaczekam ile będzie trzeba. W końcu jest lato ... wakacje... słoneczko świeci, praca w biegu nie daje przyjemności :)

    Pozdrawiam ☼ cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny i kolorowy zegar;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, zegar jest po prostu piękny!!!cudownie mieć w sobie taki talent i móc malować.brawo!!!spodoba się:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...