Menu

00

Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje

niedziela, 20 stycznia 2013

Kawa przy jajku :)

Z doskoku do komputera, cały czas nie mam jeszcze naprawionego własnego :( , musiałam coś Wam pokazać! Zrobiłam coś, co na pewno przyda się na każdy świąteczny wielkanocny stół ! 3 na planowanych 6 podkładek do kawy / herbaty są gwarantowaną nagrodą dla zwycięzcy mojego Candy :) Zapraszam do zabawy !



Niestety z moim komputerem nie jest jeszcze najlepiej. Diagnoza postawiona połowiczne. Mam nadzieję, że do końca tygodnia się wszystko uda naprawić! :)
Tymczasem witam nowych obserwatorów!
Bardzo dziękuję za kolejne wyróżnienia ! :) Jak tylko dojdę do ładu technicznego będę odrabiać zaległości ;)   
Witam także kolejnych obserwatorów! :)

7 komentarzy:

  1. Są cudowne! A Twoje candy jakoś mi umknęło... w wolnej chwili obiecuję nadrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne podkładki jajeczne ;))
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne podkładki ;) Świątecznie już...

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne podkładki, szybkiej naprawy komputera bo bez niego ciężko żyć w tych czasach :) hehe

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne podkładki, na pewno pięknie wkomponują się w dekoracje wielkanocnego stołu:) Aniu, dokładnie wiem co to znaczy, gdy komputer odmówi Ci posłuszeństwa - wyobraź sobie, że mój komputerek jakiś czas temu w ogóle nie chciał się załączyć! Już się załamałam myśląc, że utracę wszystkie dane albo coś w tym stylu, a tu okazało się, że to tylko kondensatorki z ładowarki zużyły się wreszcie po kilku latach nieustannego użytkowania:) Na szczęście już działa bez problemu i tego też Tobie życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne:) Dzięki za udział w moim candy:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...