Menu

00

Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje

czwartek, 3 stycznia 2013

Projekt: Haft Niespodzianka!

Tak, jak postanowiłam - dziś rozpoczęłam pracę nad nowym haftem krzyżykowym :) Forma większa, niż ostatnio, nawet znacznie większa! Ale za to jaka! Z racji tego, że ma to być niespodzianka, niestety nie pokażę Wam co to będzie, ale postaram się udokumentować w miarę możliwości postęp prac nad nim! Haft pójdzie w prezencie - dlatego musi być skrzętnie szufladkowany ^^ Mogę jedynie zdradzić, że będzie to dla obdarowanych pewna pamiątka w formie obrazka + data :) 
 eh! i tak już za dużo powiedziałam... :) 
Dziś zrobiłam to :)


Zajęło mi to pół dnia! Jutro zaczynam haftowanie :) Część onumerowana to fragment obrazkowy, poniżej będzie napis, który jeszcze tworzę :)

3 komentarze:

  1. już jestem ciekawa końcowego efektu :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jestem ciekawa, zwłaszcza, że haft to dla mnie czarna magia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do pracy rodacy:))) czekam na cd.:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...