Menu

00

Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje

środa, 9 stycznia 2013

Coś do książki

Dziś musiałam troszkę odpocząć od mojego Haftu Niespodzianki, no i denerwowało mnie też trochę, że nie mogę się pochwalić w całości tym, co już tam zrobiłam :) Ostatnio zaczęłam troszkę więcej czytać i nie miałam - co mnie bardzo denerwowało - czym zaznaczyć sobie przeczytany fragment... Postanowiłam więc sobie coś zmajstrować :) Wybór padł na krzyżyki :) Wzorów w necie jest tyle, że nie mogłam się zdecydować! Autentycznie :) Ostatecznie wybrałam jeden, ale z postanowieniem, że pozostałe też kiedyś zrobię ;) Zakładka nie jest jeszcze całkiem gotowa, ale można śmiało powiedzieć, że jestem dokładnie w połowie wzoru :) Oto, co wyszło:

Przy okazji chciałam powitać nowych obserwatorów! Jest mi niezmiernie miło Was gościć u siebie, no i zapraszam częściej :) 

Tymczasem już niedługo zabawimy się w "Podaj dalej" ;) Dlatego bacznie się przyglądajcie i z uwagą czekajcie na kolejne posty :)

6 komentarzy:

  1. Pięknie! Ach, ja ja bym chciała tak umieć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nic trudnego :) tylko trochę pracy kosztuje... zdecydowanie bardziej w tej kwestii wolę decoupage ;) tam od razu widać co się zrobiło i jak to wygląda :) tu na efekt trzeba trochę poczekać... niestety... ;/

      Usuń
  2. Śliczny wzorek wybrałaś :)
    Nie mogę się doczekać całości!

    OdpowiedzUsuń
  3. Na taki efekt warto poczekać -wyszło świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny motylek
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...