Menu

00

Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje

poniedziałek, 1 grudnia 2014

Frasatiowa bombka

Tak, jak obiecałam wczoraj, dzisiaj przedstawiam frasatiową bombkę wykonaną w technice decoupage na zamówienie duszpasterstwa i niebawem pójdzie w świat jako prezent dla naszego gościa :) Bombka przedstawia postać naszego patrona: bł. Piotra Jerzego Frassatiego oraz logo DA. To moje pierwsze podejście do transferu w kolorze (dotychczas pracowałam tylko na cz-b.

Z efektu jestem bardzo zadowolona. Muszę przyznać, że transfer za pomocą medium do transferu jeszcze nigdy mi się tak nie udał. Zawsze miałam jakieś niedoskonałości. A tu wszystko mi szło bez zarzutu! :)

Dzięki tej bombce nabrałam ochoty na wykonanie innych też z transferem obrazka :) więc niebawem możecie się spodziewać, nowych bombek :) Ubzdurałam sobie, że jedna z nich będzie koniecznie z moim Kicusiem <3 znaczy króliczkiem :)

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...