Menu

00

Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje

piątek, 5 grudnia 2014

Targi Rękodzieła w Poznaniu

Jestem niepocieszona strasznie ! ... 

Od dzisiaj do niedzieli włącznie w Poznaniu na MTP odbywa się Festiwal Sztuki i Przedmiotów Artystycznych, czyli potocznie zwane targi rękodzieła. Cieszyłam się na te targi jak nie wiem, bo liczyłam, że kupię sobie upatrzoną rok temu czapę zimową i torebkę z filcu. A tu... psikus! Na targach nie było absolutnie nic... Zabrałam ze sobą aparat, żeby uwiecznić jakieś inspiracje, pomysły itp., ale powiem szczerze... jak zobaczyłam wszystko na miejscu, to nawet nie było czego fotografować ;/ Nic szczególnego ;/ 

A po moich wyczekiwanych stoiskach - ani śladu :(

Jedyna rzecz, która mnie zainteresowała to stoisko z ... "Wypiekami mydlanymi" i faktycznie było to coś ciekawego - praktycznie jedyna rzecz, która cieszyła się super zainteresowaniem na targach. Na tym stoisku można było znaleźć mydełka handmade w kształcie: muffinek, tortu z owocami i bitą śmietaną, ciasteczek, galaretek i masy innych wypieków. Niektóre wyglądały bardzo realistycznie, niektóre troszkę mniej, ale efekt był superowy! Muszę kiedyś takie zrobić :)
Żebyście mieli pogląd, jak to w ogóle wyglądało podsyłam linka do ich strony: http://www.mydlanewypieki.pl/ .

No... także tego. Na tym mój wyczekiwany dzień się zakończył... bez czapki i torebki :(

2 komentarze:

  1. dobrze ze mówisz, miałam zamiar się wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też byłam zawiedziona! Pamiętam targi sprzed kilku lat, niesamowita ilość i różnorodność stoisk.Na drugi rok chyba nie pojadę.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...