Menu

00

Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje

niedziela, 8 września 2013

MTP

Słów kilka na temat:

K: To co ty teraz będziesz robić?...
A: A no nie wiem... w końcu będę nieć mnóstwo czasu dla siebie już nikt nie będzie mi marudził... a weź się zabierz do nauki... itd :)


.... może w końcu zabiorę się za zaległe dekupaże?!

M: Ty to byś wszystko zdekupażowała!
A: No przecież wiesz, że nie lubię się nudzić :) Nie mogę usiedzieć w miejscu przez 5 min! W grudniu są targi rękodzieła. Pójdziesz ze mną?
M: O matko! Iść tam z tobą to istne samobójstwo! Bo ty tam cały dzień byś mogła być i najchętniej byś wszystko wykupiła!
A:  No to właśnie powinieneś iść tam ze mną i mnie pilnować co bym się nie pozbyła całego portfela :)

Dla niewtajemniczonych: w piątek stałam się utytułowaną 6cioma literkami przed nazwiskiem :) Od piątku jestem MAGISTREM INŻYNIEREM ! :) No to teraz... rybki albo grzybki, bo jakby ktoś nie wiedział to:
M G R  I N Ż = Może Gówno Robić I Nieźle Żyć .... albo Żeby Nie wiem Ile Robił Gówno Ma...
no wolałabym te pierwszą opcję :p ale i tak się cieszę z ukończenia tego etapu :)
Zatem od dziś jam jest:

MIS RzIRMa czyli Muzyk Instrumentalista Skrzypek Rzępolista Inżynier Rękodzielnik Magister i to dokładnie w takiej kolejności! :)

A tymczasem...?

Ledwo lato się skończyło, a już myślę o świętach! Też tak macie?... czy tylko ze mną jest coś nie tak ;p Już myślę, jakie dekoracje zrobię na święto Wszystkich Świętych i zaczynam zbierać potrzebne materiały. W myślach jest już też coś co zwie się szałem świąt Bożego Narodzenia... nie wiem od czego zacząć bo pomysłów mam za dużo a czasu zdecydowanie za mało !!! 

Tymczasem w ferworze poszukiwawczym przypomniałam sobie o ubiegłorocznych targach rękodzielnictwa w Poznaniu :)


ktoś się wybiera? :) Ja nie mogę się już doczekać! Tym razem zrobię wszystko, żeby wziąć udział w jakiś kursach. A co :)

Moja relacja z ubiegłego roku: >> klik <<

1 komentarz:

  1. Gratuluję Aniu:) Rzeczywiście pierwsza wersja jest rewelacyjna:) Też bym tak chciała:) O dekoracjach świątecznych jeszcze nie myślę, a od Poznania dzielą mnie setki kilometrów, więc jednak się nie wybiorę:( Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...