Menu

00

Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje

sobota, 27 lipca 2013

Storczykowa taca - kurs!

Dzisiaj trochę o moich inspiracjach. Prócz tego bloga posiadam również konto na chomikuj.pl, na którym przechowuję wiele pomysłów do zrealizowania lub wartych chociażby zauważenia! Dlatego chciałam wam pokazać kurs na storczykową tacę.


Kurs do jej wykonania znajduje się poniżej na fotkach. Myślę, że nie potrzebny jest komentarz :)


Więcej ciekawych pomysłów znajdziecie na moim chomiku w Dekoratorni: >> klik <<
Zapraszam!

Co jakiś czas będę tu zamieszczać co ciekawsze pomysły, bo niektóre są naprawdę fantastyczne!

7 komentarzy:

  1. Przepiękna Aniu :) I przy okazji serdeczne życzenia z okazji wczorajszych Imienin :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba mam podobna tackę:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry pomysł z zapisywaniem i przechowywaniem inspiracji z sieci. Ja często zapominam zapisać i uciekają pomysły bezpowrotnie...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna! Szkoda, że nie mam tych wszystkich klejów i farb do decoupage'u :<
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://curiouscreativeness.blogspot.com/2013/07/halo-taxi.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam
    Zapraszam do udziału w nowej zabawie w Bombonierce.

    http://beatybombonierka.blogspot.com/2013/07/sowo-na-niedziele.html

    Pozdrawiam słonecznie
    Polka Statystyczna

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna :) Tak mi po głowie biega, żeby spróbować. Kursik super, dziękuję :)
    Pozdrawiam ☼

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...