Menu

00

Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje

piątek, 17 stycznia 2014

Dom, który przyszedł do mnie sam...

Dom, który przyszedł do mnie sam... SAM !? No eeeeej... bez jajów mi tu.. 

... no w sumie po prawdzie to jakiś czas temu wygrałam Candy w WoodArtDrewutnia i dziś niespodziewanie przyszła paczuszka ! :) Cudowny napis DOM w litym drewnie! Prawdziwe cudo! Już myślę jak go ozdobić... i czy w ogóle go ozdobić, bo kocham surowe drewno i z jednej strony korci mnie, żeby coś zrobić, ale z drugiej jednak mi troszkę szkoda go ruszać :)


7 komentarzy:

  1. Ale tytuł! W pierwszej chwili nie wiedziałam, czy Cię zabić z zazdrości? czy pokochać, żebyś mnie do tego domu przygarnęła :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam : http://szyciekoty.blogspot.com/2014/01/liebster-blog.html , po odbiór nominacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny prezent. Faktycznie surowe drewno jest bardzo efektowne :-) Pozdrawiam i zapraszam...

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna nagroda!
    dziękuję Aniu za udział w mojej zabawie.
    Pisząc o dodaniu bloga na bloggerze chodziło mi o dopisanie do listy obserwujących. To co masz na samej górze swojego bloga:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam: http://szyciekoty.blogspot.com/2014/01/wyniki-candy-zimowo-rozgrzewajace.html

    OdpowiedzUsuń
  6. to znowu ja :-) tym razem zapraszam na skromną zabawę: http://szyciekoty.blogspot.com/2014/01/candy-z-kotem-u-koty.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...