Menu

00

Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje

sobota, 7 marca 2015

Owocowy ogród herbaciany - puszka #9

Dzisiaj wyjątkowy, bo dwusetny post! :) Jakoś takim psim swędem udało się wycyrkulować, że ostatnia z serii puszka przypada właśnie teraz :) A to oznacza, że... tak tak! Nie będzie więcej o puszkach :) Przynajmniej na razie.... :) Bo w domu leży jeszcze kolejna seria ... 10 szt ;p ale spokojnie. Na chwilę nawet ja muszę odpocząć od tematu puszek :) Co za dużo to nie zdrowo. Dlatego na koniec zostawiłam puszkę z motywem ostatnio bardzo popularnym: dziewczynki z kwiatkami (niestety nie udało mi się nigdzie wcisnąć tej przesłodkiej myszki nad czym ubolewam bardzo! no ale co zrobić...) Jak się dobrze przyjrzycie, zauważycie brokat na kwiatkach :) Mam w domu złoty, brokatowy lakier do paznokci. Dużo go tu wylałam, bo chciałam, żeby kwiaty się mieniły :) I tak też jest. Brokat nie jest widoczny z bliska, a z daleka za to pięknie się mieni! Ten efekt pogłębia też błyszczący lakier!

  • puszka pojemności 800g
  • białe groszki na fioletowym tle - serwetka
  • motyw dziewczynki - serwetka
  • białe okręgi - wycięte z papieru i podmalowane
  • nawis Owocowy Ogród Herbaciany wydrukowany na drukarce laserowej i przyklejony 
  • cieniowanie  - patyna

I tym sposobem: puszkowej serii c.d. - koniec. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...