Menu

00

Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje

sobota, 2 listopada 2013

Mydełka decoupage

Ostatnio jestem tak zakręcona, że nie zauważyłam iż mój ostatni post był magicznym 100-nym postem! Niedługo też zabije zegar na pierwszy roczek z wami :) Nawet nie wiem, kiedy to zleciało. A ile rzeczy się wydarzyło od tego czasu?! Dopiero teraz, tzn. od momentu kiedy zaczęłam przygodę z blogiem, uzmysłowiłam sobie ile rzeczy przez ten rok się zmieniło, ile się wydarzyło w moim życiu itd. I powiem szczerze, że cieszę się, że zaczęłam to zauważać! Wcześniej nie zwracałam uwagi na te sprawy ;p

... czy ja się już starzeję ?! O NIEEEEE.... !?
Jeszcze za czasów studenckich wszyscy mówili mi, że "jesteś jeszcze młoda, masz czas..."

Ledwo poszłam do pracy to już w przeciągu pierwszego tygodnia powiedzieli mi: "no przecież już nie jesteś taka młoda..." 
no i zrobiło mi się smutno :p bo w sumie dopiero wtedy uświadomiłam sobie, że powoli człowiek się starzeje i czas gra na jego niekorzyść...

^^

No ale do rzeczy :) Zebrało mi się na sentymenty, ale to chyba specyfika tych minionych świąt tak działa na mnie.  Przejdźmy więc do konkretów! :p Przedstawiam moje pierwsze dekupażowe mydełka :) Z góry przepraszam za jakość zdjęć, ale aparat mi coś szwankuje ostatnio i nie potrafi ogarnąć moich usilnych próśb i chęci! Ale obiecał mi poprawę ;p 
Spodobała mi się dekupażowa zabawa z mydełkami i z racji zbliżającego się grudnia, chyba dołożę je do prezentów! Moim marzeniem jest też zrobienie własnych mydełek na prezenty świąteczne, no ale to okaże się w praniu, czy uda mi się skompletować wszystkie potrzebne do tego wspaniałości :)


Tymczasem muszę się wam pochwalić, że w minionym czasie wygrałam 3 Candy! Tak to jest, że jak się nie dzieje nic, to nic. A jak się zaczyna coś dziać, to od razu wszystko na raz :) Więc jednego dnia wygrałam jednocześnie 2 zabawy, a kilka tygodni później kolejną :) Choć prezenty jeszcze do mnie nie dotarły (i nie mogę się ich doczekać), to powiem wam że są superowe!  
A co wygrałam? zobaczcie sami:
  1. Wygrałam coś tam w Bombonierce :) Rewelacyjny blog! Rewelacyjne rękodzieł! Cudo ! 
  2. Wygrałam bon w zabawie Celtic Faeries. Dziewczę robi prześliczne hafty! 
  3. Wygrałam drewniany napis DOM w Wood Art Drewutnia. Zawsze o takim marzyłam! Wiem, że go zdekupażuję, ale zanim to zrobię któregoś razu zastanowimy się wspólnie jak go ozdobić :)

8 komentarzy:

  1. Gratuluje wygranych , sliczne mydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z tymi mydełkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranych :) Śliczne mydełka :)
    Dziękuję za zapisanie się na moje Candy :)))
    ps. co do wyglądu/szablonu mojego bloga: to najpier wybrałam układtresci i stopki,
    potem dobrałam tło: wybrałam obraz z "Tekstury" Airyelf (zielony) i tyle...
    Potem sama dopasowałam sobie szerokości, trochę pokombinowałam i wyszło coś co mi się nawet spodobało :) Mam nadzieję, że jakoś Ci pomogałam :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mydełka wyglądają smakowicie ;) Gratuluję wygranych .

    OdpowiedzUsuń
  5. mydełka cudne .. sama bym tez zrobiła swoje włąsne ale ajk narzie brak zcasu pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne mydełka:) Gratuluję wygranych (ja nie mam szczęścia w tej materii), życzę powodzenia w candy u mnie :) Dziękuję też za zaproszenie, chętnie skorzystam, tylko muszę się zastanowić, co z tymi Twoimi myszorkami zrobić.. :) twardy orzech do zgryzienia!

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję setnego postu :) i mydełek :>

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...