Menu

00

Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje

niedziela, 8 stycznia 2017

Pojemnik na przybory obuwnicze

Witajcie!
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać pojemnik, w którym trzymam wszystkie przybory do pielęgnacji obuwia. Troszkę czasu nad nim myślałam, jeszcze dłużej wykonywałam, ale w końcu udało mi się go skończyć. I oto jest. 
 
Długo zajęło mi wybranie motywu na głównym obrazku, ale w końcu wybrałam transfer wydruku pary pantofelków i troszkę dekoracji własnych. W zasadzie bez cieniowania, ale za to z czarną konturówką. Ostatnio bardzo lubię z nimi pracować. Z efektu jestem zadowolona. Pojemnik pięknie się teraz prezentuje w wyremontowanej łazience. To właśnie po części z tego powodu tak długo zwlekałam z zakończeniem tego pojemniczka. Zależało mi, żeby stylem wpasował się w obecny klimat, jaki tam panuje.


Szkoda, że nie mam zdjęcia pojemniczka przed jego renowacją. Był stary, brzydki... i PRL-owski, wręcz przedpotopowy! ;)
I co myślicie?

5 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...