Menu

00

Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje

czwartek, 20 czerwca 2013

18-stkowa szkatułka

Zgodnie z zapowiedzą... :)

Dzisiaj pokazuję pierwszą decoupagową rzecz - w końcu dokończoną szkatułkę, która niebawem powędruje do pewnego dziewczątka z okazji jej 18tych urodzin :)

Chciałam, żeby było trochę romantycznie, trochę retro... nie wiem czy mi się to udało :p
Wieczko pomalowane białą farbą, z przełamywanym delikatnym różem i nakrapiane brązem. Do tego papierowy motyw podcienia nad rzeką obrysowany złotą konturówką i pocieniowane brązem.
W środku transfer z elementem francuskim.
Dno pomalowane bejcą kasztanową. 

Szkatułka ma mieć przeznaczenie biżuteryjne.
Zdjęcia jeszcze przed lakierowaniem.



Co o tym sądzicie? spodoba się jej?

7 komentarzy:

  1. Cudna szkatułka:) Aniu, mam do Ciebie pytanie - w jakim programie robisz tak śliczne ramki do zdjęć:) Byłabym wdzięczna za podpowiedź:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Aniu:) Tak bardzo spodobały mi się te rameczki, że musiałam zapytać:) Ja zaczęłam używać Picasy, ale tam nie ma takich bajerów:) Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest cudowna! Bardzo oryginalna - widać, że włożyłaś w nią dużo przemyślanej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkatułka pierwsza klasa! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne rzeczy robisz, cieszę się, że tu trafiłam:-) Zapraszam do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...